Første jobbedag etter påskeferien

Trass i sommertid og en varm natt med Trygve klarte jeg å stå opp klokken halv seks i dag. Men selv om jeg var på veien halv sju var det allerede tett kø på E18. Huff!

Det var litt av en logistikk i dag fordi det var planleggingsdag på skolen og Susanne måtte leveres til Bibi på Bekkestua. Og Trygve ville selvsagt ikke i barnehagen. Han hater omstillinger. Jørgen hadde en tøff morgen. Selv hadde jeg en god morgen på jobb i ro og fred. Jeg fikk gjort mye i dag selv om jeg også har tid til å prate litt med Espen og Rita. Jeg trives ganske bra på jobben. Min nye sjef prøver i hvert fall hardt, selv om jeg ikke akkurat er veldig imponert over henne.

Jeg ble heftet i kø og kom hesblesende til Bekkestua for å hente Susanne. Det hadde heldigvis gått kjempebra. Selv om hun ikke ville være med meg hjem siden Bobo hadde Disney-channel. Og vi slet fælt i bilen på veien til barnehagen fordi Susanne bare ville sove. Trygve ble hentet ti over halv fem og vi styrtet hjem for å gjøre ham klar til bursdagen hos Martin. Jørgen er i 40-års feiring i kveld så jeg er alene. Nå er ungene i seng og jeg puster ut. Fy søren så trøtt jeg er! Jeg bare gleder meg til å gå i sengen. Men jeg bør kanskje vente til Susanne har sovnet.

Dagens Fryd: Inger nabo var innom og beundret det nye kjøkkenet vårt i dag. Samtidig sa hun noen veldig rosende ord om Trygve. Mitt morshjerte svulmet.

Legg igjen en kommentar

