Takk for Picasa2

Jeg har nylig oppdaget dette fotoredigeringsverktøyet. Takket være denne bloggen. Jeg er mildt sagt begeistret over muligheten til å kunne få en såpass god oversikt over alle bildene mine. Tidligere har jeg brukt mye mer tid. Jeg tror sortering og arkivering kommer til å bli mye enklere heretter. Gudskjelov.

Ellers har dette vært en dag med mye hagearbeid. Vi har endelig fått felt alle de fæle tujaene som sto på den ene siden av innkjørselen. Og Trygve har syklet på sin nye 2-hjulssykkel. Vel, egentlig er det 4 hjul – medregnet støttehjulene – men vi kaller det en 2-hjulssykkel for det. Susanne fikk sparkesykkel av Mimi og var veldig glad for det.

Det går forresten veldig bra med mammas arm. Jeg er lettet over det. Hun kan løfte den temmelig høyt allerede. Hun er tøff den mamma’n min.

Været har vært flott og vi ble invitert over til naboene – Cathrine og Henning ut på ettermiddagen til utestekte vafler og saft. Kjempegode vafler – laget med Toropose. Så fikk vi en halvtime i solveggen med småpludring. Synd Nora var så tuslete.

Dagens Fryd: Alle funksjonene i Picasa2. Det er en Fryd å organisere bilder!

Legg igjen en kommentar

