Mandag og jobbedag

I natt tisset Trygve ut seg selv og senga. Og han våknet ikke engang. Det var ren flaks at jeg oppdaget det. Vi fikk byttet på senga og gutten mens han fortsatt sov. Så skulle han få dusje i morges. Utpå natten kom han selvsagt tutlende for å sove inntil meg. Jeg prøvde faktisk å diskutere, men det var nytteløst. Så han sov mellom oss. I dag morges våknet jeg av en kliss naken guttekropp inntil meg. Han hadde søren meg kledd av seg i løpet av natta. Det var DET rene sengetøyet.

Jeg leverte i dag. Flaks – siden møtet jeg skulle på kl. 14 ble utsatt til kl. 15. Det var et spennende møte. Jeg fikk være med på å bestemme hva som skulle gjøres for å hjelpe salget av rusbrus. Jeg stilte for en gangs skyld forberedt til FAB-møtet. Jeg kom på jobb 9.15 og gikk kl. 18.10. Det var en lang arbeidsdag. Godt jeg får betalt per time.

Dagens Fryd: Så mange er deprimerte. Og jeg er på vei opp av dalen. Det er godt å kjenne at energien er tilbake igjen.

Legg igjen en kommentar

