Søndager er gode dager

Jeg føler vi får gjort så mye som vi ellers aldri orker. Vi sov ikke lenger enn til åtte – halv ni i dag morges, men ungene var inne og koste og vi fikk kost litt selv også. Været var ikke så veldig strålende, men det betydde at jeg fikk gjort mer inne.

Jeg fikk tatt en ekstra titt på vesla på sykehuset fordi Øystein trengte å bli hentet på Bærum. Han hadde «krympet» babyen med venner kvelden før.

Susanne fikk besøk av Sofie og Trygve fikk besøk av Henrik. De lekte i ro og fordragelighet og vi voksne fikk faktisk litt ro.

Så har jeg selvsagt prøvd min nye sykkel. Den var god å sykle på. Skulle bare mangle.

Dagens Fryd: Nå er all snøen borte! Og hagearbeidsesongen er i full gang.

Legg igjen en kommentar

