Et stort tap

Det er egentlig ganske hyggelig. Nå er det snart en måned siden jeg sa opp og ryktet har nådd rundt på huset. De hadde vel ikke trengt å si noe om det hvis de ikke mente det. Men de sier slike ting som «Det blir et tap for bedriften», og «vi kommer til å savne deg» og andre godmeldinger. Snakker om hyggelig tilbakemelding. Jeg velger altså å tro at de mener det.  At det er et tap, altså. Jeg taper endel gode kolleger jeg også. Men jeg tjener 2 timer reisevei hver dag. Og jeg får sannsynligvis noen nye gode kolleger.

Legg igjen en kommentar

