En slik dag som aldri går ned i historien

Vi snakker om min livshistorie her. Og denne dagen som altså aldri kommer til å bli husket for noe som helst. En dag så lik andre dager at det er helt patetisk. Man våkner og står opp altfor tidlig, man kjører til jobb i mørket og sitter der hele dagen og jobber. Riktignok oppdaget jeg en ny formel i Excel, men likevel. Så reiser man hjem, plukker opp unge + ungekompis i barnehagen, handler mat, lager mat, spiser, rydder og ser på TV. Vips er dagen og kvelden slutt og man går til sengs.

Det fine ved disse grå dagene er at de skaper rom for å virkelig huske de gode dagene.

Og det er fortsatt mulighet for litt action! Nettene og drømmene mine er ofte veldig spennende.

2 responses to “En slik dag som aldri går ned i historien

  1. Da klokken ringte i dag tidlig, så tenkte jeg at jeg ville drømme litt mer, men så husket jeg at drømmen egentlig var ferdig, og da var det ok å stå opp. De dagene da klokken ringer akkurat slik at drømmen blir brutt, da kan jeg kanskje bli litt sur. Kanskje.

  2. Jeg trenger grå dager. Virkelig.

Legg igjen en kommentar

