Kan det virkelig være våren??

Vårblomst

Se hva jeg fant i en husvegg på vei fra parkeringsplassen til kontoret! Overbegeistret tok jeg bilde med mobilen og viste det strålende til sentralborddamen. Ifølge henne har det visst blomstret ved den husveggen over en uke allerede. Har jeg virkelig gått forbi der to ganger om dagen i en uke uten å se dem? Jeg får skylde på brillene – eller rettere sagt mangelen på briller.

One response to “Kan det virkelig være våren??

  1. Åååh! Og jeg som har trosset snøen og kjøpt vårsko idag *glede seg til våren på ordentlig*

Legg igjen en kommentar

