Meme – hvor sær er du?

Det var da svært til tagging. Her må man blottlegge seg atter en gang. Meme – hvor sær er du? « Kampen mot tilværelsen

Skriv ned seks underlige/ sære/ eiendommelige ting om deg selv. Deretter sender du utfordringen videre til andre bloggere.

Jeg gyver løs som alltid med krum hals. Seks sære ting bør være enkelt å finne på.

Jeg er utrolig god til å sove. Noen ganger må jeg sove i bilen dersom jeg skal oppholde meg lenge i bilen. Kjører andre er jeg så godt som sovnet nesten før vi har forlatt kommunen vår.

Om natten sover jeg med et kosedyr under haka. Dette kosedyret heter «Gissi» og er sydd av min dengang 7 år gamle datter. Det er en knytegris, og jeg er meget glad i den. Men hun får aldri være med på tur. Fordi jeg er så redd for å glemme den. Gissi

Selvmotsigende nok er jeg et rotehue som elsker orden. Jeg elsker reint tøy, brettekanter, ren oppvask, nyvaskede gulv og sirlige notater. Når jeg en gang iblant oppnår noe av ovennevnte kan jeg stå og nyte synet og følelsen av det.

I mine glansdager kunne stemmen min spenne over 4 oktaver. Nå klarer jeg nok bare 3, men jeg liker å vite at jeg engang kunne.

Jeg er utrolig distré og glemsk. Dette fører til at enkelte opplever meg som uhøflig fordi jeg glemmer å gi tilbakemeldinger på ting de har sagt. Det kan også føre til at jeg tar bilen og kjører for å handle, for å komme hjem med full tank på bilen og ingen varer.

Multitasking er en av mine store styrker. Jeg kan se på TV og surfe, jeg kan lese bøker og lage mat, jeg kan delta aktivt på et møte samtidig som jeg skriver en sang, jeg kan sove og krølle til hele senga mens jeg skjærer tenner. *stolt*

Det var vel nok blottlegging for i dag. Nå må jeg bare utfordre noen. Skal vi se:

Impen, Turkis og Beate. Dere er herved tagget! 🙂

5 responses to “Meme – hvor sær er du?

  1. Notert!

    Men jeg finnes jo ikke sær… Dette må jeg tenkte på.

  2. Mission completed.

  3. Den taggingen har tatt helt av! Fryd, du er tagget! *gliser*

  4. Tilbaketråkk: 6 ikke-sære ting « Beates rasteplass

Legg igjen en kommentar

