Jeg har det helt fint, altså!

Våren har kommet. Jeg har begynt i ny jobb og har endelig fått kort reisevei. På hjemmefronten begynner ting å fungere mye bedre – sannsynligvis takket være både våren og den kort reisevei. For tiden føler jeg meg i balanse. Det er ingen store ting som plager meg akkurat nå.

Muligens fordi jeg selv er i balanse og harmoni føler jeg også at de rundt meg har det mye bedre. Ungene er blidere og mannen er mindre sliten og trøtt. Eller kanskje det er omvendt – at jeg er i harmoni fordi de rundt meg fungerer bedre. Nok om det. Jeg har det bra! Jeg er ikke i særlig skrivemodus om dagen. Det er så mye annet jeg vil bruke tiden til akkurat nå. Så forum og blogg har seilt sin egen sjø en stund. Sånn får det bare være. Jeg kommer meget sterkere tilbake. 🙂

Dagens Fryd: Se overskriften!

3 responses to “Jeg har det helt fint, altså!

  1. Det høres veldig, veldig fint ut.

  2. Så fint at det er liv i deg!! *beroliget* Masse ting man skal rekke å fryde seg over om våren, så det er neimen ikke rart at tiden ikke strekker til bestandig. *nikker gjenkjennende*

    Ha en deilig fredag og en frydefull helg da! :o)

Legg igjen en kommentar

