Ny post

Det står her øverst på siden.  Write Post. Skal jeg liksom bare komme med noe glupt og åndefullt her da. Det hender ordene kommer sprutende ut av fingrene mine så fort at jeg knapt klarer å skrive dem ned fort nok. Andre dager – som i dag har jeg ikke noe å si.

Hverdagen har slått til for fullt i det frydefulle hjem. Det er vanskelig å legge seg og enda vanskeligere å stå opp igjen. Det tar tid å komme seg inn i hverdagstralten igjen. Nå begynner selv ungene å glede seg til skolen begynner. Sommeren som aldri kom ordentlig i gang er slutt. Og naboen fyrte i peisen i dag. Det er 15. august 2007 og jeg sitter med jakke på inne. Sukk.

Legg igjen en kommentar

