Nytt og spennende?

Jeg har tenkt! Jeg har tenkt at jeg skal bli flinkere til å blogge ordentlig. Jeg har tenkt at jeg skal legge inn et bilde hver dag. Jeg har sett på Monas blogg og funnet at bloggen blir mer spennende med bilder. Hva slags bilder har jeg ikke klart for meg ennå.

Kanskje et slikt?  

lama.jpg

Jeg er jo ikke noen stor fotograf. Men jeg syns denne lamaen jeg møtte i høstferien på Beitostølen hadde et interessant ansiktsuttrykk.  

Eventuelt kan jeg slenge på et slikt bilde. Av et gjerde som var i ferd med å drukne en vakker sommerdag.

 fin-natur.jpg

Det kan bli litt av en utfordring å finne motivene. Men kanskje det kan bety at jeg skjerper meg litt når det gjelder å huske å ta bildene når motivet er der. Hvem vet.

Dagens Fryd: Motivene er overalt!

4 responses to “Nytt og spennende?

  1. Jaja, det er en start i det minste! 🙂

  2. Du kan kanskje lære meg hvordan man bruker RSS og slike ting, du? Jeg vet jo ikke når du skriver nye poster. Og så vil jeg gjerne lære meg hvordan jeg kan finne ut at noen, som du, har lenket til meg.

    Ærbødigst.

  3. Sitat;

    «Jeg har tenkt at jeg skal legge inn et bilde hver dag. «

  4. Hahaha! Jeg er håpløs!

Legg igjen en kommentar

