Å gjøre det behagelig for seg selv

I dag har jeg sittet foran TV med laptop’en i fanget. Mannen har vært borte og jeg har altså tatt den helt ut. Jeg har sett på TV samtidig som jeg har skrevet litt på forum og surfet på blogger. Ved siden av meg har jeg hatt et glass Pepsi Max og en peanøttkubbe. Så hva er nytt her. Ingenting annet enn at det trådløse nettverket endelig fungerer! Og den mest behagelige stolen i huset er veldig behagelig å surfe i. Man må bare huske å ha en pute på lårene så de ikke blir overopphetet.

Tidligere har jeg valgt mellom TV og surfing. Å kombinere disse to aktivitetene er absolutt mulig. Men jeg tror kanskje ikke jeg skal ta med Pepsi Max og peanøttkubbe hver gang. Uansett hvor godt det er.

7 responses to “Å gjøre det behagelig for seg selv

  1. Jeg anbefaler TV, seng, Kvikk Lunsj, laptop og Cola light også.
    Kan med hell kombineres.

  2. Jeg har dessverre ingen ting å anbefale.

  3. Hvis vi først skal anbefale vil jeg komme med følgende:
    Tv, lap top, mobil med handsfree, julemarsipan, blå Farris og en sofa som er god å ligge i. En kombinasjon jeg prøver å få til så ofte som mulig 😀

  4. Gratulerer med dagen, kjære Fryd! Tiden går så fort. Tenk, det er allerede et kvart år siden vi rølpet på Notodden.

  5. Lenemor! Du er jo enda verre enn meg. Både se på TV, surfe og prate i telefon høres ut som i overkant selv for en multitasker som meg. Jeg er imponert.

    Mona! Du får heller se på deg slik at det bare er trekvart år til vi skal rølpe på Notodden neste gang.

  6. Det har jeg allerede gjort, jeg skrev det også. Men så tenkte jeg det var litt påtrengende. Nå ble jeg glad. 🙂

  7. tv-kort på pc, så kan du ha tv på i et lite vindu oppe til høyre, msn/irc/icq eller annen type chatvindu nede til høyre, browser oppe til venstre og epostklient nede til venstre 😀

    (Gratulerer med dagen som var :))

Legg igjen en kommentar

