Det gikk bra

Bursdagen min gikk over all forventning. Jeg leser mitt innlegg fra mandag og tenker at det høres litt trist og utakknemlig ut. Det er ikke sånn ment. Og den frydefulle mannen klarte faktisk å overraske meg i dag. Han stilte med røde roser i sengen i dag morges, og jeg fikk overraskelse i form av billetter til Ingrid Bjørnov-forestilling. Snille mannen.

Jeg har fått jordbærkake på jobb og masse hyggelige hilsener både på nett, på telefonen og i form av klemmer. Tilogmed Ellos hadde fått med seg den store dagen og sendte en gavesjekk på 200 kroner. Jeg må selvsagt handle for over 600 kroner hos dem for å få innløst gavesjekken, men jeg er takknemlig over at de husket dagen. Takk Ellos. Og takk til alle andre som har hilst og vært snille mot meg i dag. Jeg tror egentlig jeg liker bursdagen min veldig godt fortsatt. Og på jobb har jeg brukt den for alt den er verdt – både overfor kolleger og kunder.

Den fineste gaven var det likevel jentungen som leverte. Hun har problem med dagvæting, og pleier å skifte opptil 3 bukser per dag. I dag var trusa og strømpebuksen tørr. Og jeg var så glad at jeg holdt på å begynne å grine. Hun hadde forresten også tegnet en fantastisk flott tegning. Jeg tror jeg skal scanne den og legge den inn her. Men det får vente til i morgen, for nå er det kvelden.

 Dagens Fryd: Så ble det bursdag på gamlemåten likevel!

Legg igjen en kommentar

