Frydefulle herremenn

Jeg nekter ikke for at jeg liker menn. Jeg er tilogmed gift med en sådan. Jeg tror derfor ikke utfordringen fra Avil bør by på altfor store problemer. Vanskeligheten ligger vel i å velge vekk og beholde.

Jeg starter med:

Tom Cruise 

Tom Cruise. Ja, jeg vet at han kanskje er blitt litt snodig etterhvert, men det var i filmen «Top Gun» jeg forelsket meg i ham. Sukk….

Luke Macahan

Enda en ungdomsforelskelse. Jeg kaller ham bare Luke. Luke Macahan. At han egentlig heter Bruce Boxleitner og er blitt en eldre herre interesserer meg absolutt ikke.

Marlon Brando

Her har vi en enda eldre herre. Han er faktisk så gammel at han er død av alderdom. Dette var egentlig snadder for min mor, men jeg innrømmer at jeg liker det jeg ser jeg også.

Hugh Laurie

Mange år før Dr. House spilte Hugh Laurie Bertie Wooster i P.G. Woodhouses serie om Jeeves. Det var da jeg falt for ham. Jeg liker ham som sure, sarkastiske Dr. House også.

Treat Williams

Jeg ser nå at det er blitt en del amerikanske filmhelter, men Treat Williams må jeg definitivt ha med. Jeg gråt da han i filmen «Hair» gikk ombord i det troppeflyet til Vietnam mens han sang av full hals på vei til den sikre død.

Det er en jeg ikke har bilde av, enda jeg virkelig har lett. Mulig det er fordi jeg ikke husker navnet hans. Kanskje han egentlig heller ikke teller heller fordi jeg har møtt ham i virkeligheten. Jeg var i Oslo Spektrum med en tenåringskusine som skulle se «Chippendales». Mens kusinen var på do i pausen sto jeg og holdt kalenderen hun hadde kjøpt. Plutselig følte jeg at noen sto bak meg, og da jeg snudde meg sto en av disse chippendales-mennene bak meg og smilte bare til meg. Om jeg ikke var blitt mo i knærne før så ble jeg det akkurat da. Og typisk nok fikk jeg ikke frem et eneste ord. Han spurte om jeg «enjoyed the show» og stumt nikket jeg og rakte fram kusinens kalender for signering. Hun fikk aldri den kalenderen forresten. Jeg kjøpte en ny til henne. Men duverden så kjekk han var. Noe av det flotteste jeg noensinne har sett.

Sven Nordin

Jeg har alltid likt Sven Nordin. Aller best liker jeg ham når han er seg selv – på intervjuer og slikt. At han har en utrolig utstråling og energi gjør ikke noe. Ei heller en gutteaktig sjarm og en slags raushet i væremåten.

Klas Möllberg

For meg er humor viktig. Barneprogrammet Trazan Apanson och Polarn Banarne fikk meg til å falle. Og særlig syntes jeg han som spilte Banarne var inmari søt. Synd jeg ikke fant noen kule bilder av ham.

Kevin Keegan

Kevin Keegan. Den eneste mannen som har fått meg til å sitte og se på en fotballkamp.

Frode Øverli

Frode Øverli! Han og Pondus får meg til å le hver dag. Det er utrolig sexy.

Manden til Avil som muligens har en affære med Mona

Manden til Avil – her tydeligvis i øm nærkontakt med Mona.

Jupp! Det gikk da så noenlunde. Jeg utfordrer Olava og Organa og Red Robin.

14 responses to “Frydefulle herremenn

  1. Hahaha, manden på tiende. Han utklassar då resten av lista.

  2. Haha! Jeg er på en liste over sexy hunks! 🙂

  3. Jeg føler at dere to over her er litt selvopptatte og ikke legger nok merke til de andre sexy herremennene jeg har presentert. :overlegen:

  4. Tilbaketråkk: Top 10 hunkaroonies « Organas Kompjutersørvis

  5. Det er godt vi er forskjellige sånn at vi slipper å slåss om godbitene. Eller, du og Avil og Mona har vel litt å diskutere. Jeg skal heie fra sidelinjen, på den som leder.

  6. Jeg tror jeg lener meg litt bakover selv, jeg. Føler selv jeg har et lite overtak idet det faktisk er jeg som er på listen, og jeg som skal til å bli beklinet av manden til Avil.

  7. Det er sant. Men du bør alltid være på vakt for Det Grønne Monsteret.

  8. Eg trudde eg hadde eit trumfkort her ein stad. *leiter febrilsk*

  9. *spiser pannekake med bena på bordet og leer ikke på et øyelokk*

  10. Åh, etter en uke borte fra nett må jeg tenke – kommer tilbake til saken!

  11. Jeg likte ikke så mange av dem, men den unge Brando var vidunderlig da.

  12. Tilbaketråkk: 10 severdige menn « Olavas rike

  13. Hei på deg!
    Søkte på Chippendales og kom over innlegget ditt. Gode gamle minner dette her! Hadde vært morro å finne ut hvem det var som gjorde deg så mo i knærne, jeg var nemlig også på det showet i Spektrum! =)
    Send meg en mail om det er aktuellt! =)

  14. Läste «Pondus» idag. Skrattade i 10-min….

Legg igjen en kommentar

