Suge er visst veldig spennende

I mars i år skrev jeg en post som heter «Å suge et egg«. Jeg kjenner at jeg fniser litt når jeg ser at den får såpass mye besøk som den får – av søkemotorer.

Håper dere ikke ble skuffet når det viste seg at det var såpass usexy som det det faktisk var. De andre sugegreiene skriver jeg ikke om på internett. Beklager så mye. Men takk for at jeg får lov til å smile litt skjevt over at jeg har sugejobben min såpass høyt opp på lista over populære poster.

2 responses to “Suge er visst veldig spennende

  1. Haha jeg gikk visst glipp av dette ved påsketider… Men neste år må du stikke nåla litt inn i selve egget også, og rote litt rundt, bryte over hinnene inni der, og da er blåsejobben (the bow job) litt lettere, og du slipper å suge (ærsj….) *smile*

  2. Denne posten vil garantert gi flere treff!

Legg igjen en kommentar

