Ny blogg

Jeg liker ikke kokebøker. Det er så rotete å finne frem, det er en bok som må hentes ned fra hylla, som man må passe på for ikke få søl på. Dessuten bruker jeg som regel nettet uansett når jeg skal lage mat. Jeg søker på de ingrediensene jeg tilfeldigvis har i kjøleskapet, eller som jeg har planlagt å bruke. Vips tyter oppskriftene frem, og jeg kan velge og vrake. Den aktuelle oppskriften printes ut, og jeg lager mat mens oppskriften ligger og slenger på benken. Det jeg ikke er flink til er å arkivere utskriftene mine. Noen ganger finner jeg en oppskrift som virkelig slår an. Da gjelder det å lete tilbake til den opprinnelige oppskriften.

Nå har jeg laget en matblogg. Her har jeg tenkt å lagre linker og oppskrifter jeg har funnet og tilpasset til eget bruk. Og vil dere ikke tro det! Matfryd var ledig! Jøje meg! Så her er min nye blogg:

http://matfryd.wordpress.com

Så kan det hende jeg finner tilbake til godsakene med jevne mellomrom. Siden jeg ikke makter å putte utskriftene mine i en ringperm mener jeg.

One response to “Ny blogg

  1. Åh, det er jo genialt. *iler til*

Legg igjen en kommentar

