På shopping

Det er mye fint i butikkene for tiden. Også for folk som er litt «rultne». Moten med tunikaer og tights er en velsignelse for folk med mage. La den vare lenge. I hvert fall helt til jeg ikke trenger den lenger *egoist*.

Jeg har handlet med jentungen i dag. Hun får massevis av de søte og lekre klærne jeg ville ønsket meg selv dersom jeg hadde hennes kropp. Så tenker jeg «Snart! Snart er det meg det skal handles inn for!». For jeg gidder jo ikke å handle til meg selv. Siden jeg forhåpentligvis ikke skal være i denne størrelsen særlig lenger.

I går gjorde jeg et kult tricks for den frydefulle mannen. De nye olabuksene jeg kjøpte i april er litt løse i livet allerede. Enda de passet helt perfekt da jeg kjøpte dem. Så da jeg sto på kjøkkenet demonstrerte jeg at jeg elegant kunne vrikke buksene ned på knærne uten å åpne hverken knapp eller glidlås. Jeg kan ikke se i speilet at det er borte noe. Men noe må ha skjedd likevel. For aldri om jeg kunne vrikket meg ut av de buksene for en måned siden. Gøy!

I går vrikket jeg meg forøvrig inn i bunaden min også. Litt trang over brystet er den, men det skal gå de timene det er snakk om. Etter skolen flerrer man selvsagt av seg bunaden og inntar mer komfortable plagg uansett. Og i morgen skal jeg IKKE spise is. Det er et løfte.

3 responses to “På shopping

  1. Er det ikke en deilig følelse? 😀
    Det var nettopp den følelsen som fikk meg til å fortsette. Stå på!!

  2. Også is da, som er så godt. Lykke til videre, du er flink!

  3. Haha! Ikke noe problem å la være å spise is når det regner, blåser og sludder på 17. mai. Det var vanskeligere å lage varm kakao til ungene, og la være å smake selv.

Legg igjen en kommentar

